Rickys Fishing Polska – e-commerce

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Pierwszy kontakt/Formularz zwrotu/reklamacji
Skontaktuj się telefonicznie pod numerem +48 515756895, po wstępnym uznaniu reklamacji wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na własny koszt na adres:

Gastronomy Przemysław Łatacz 
ul. Gałczyńskiego 2B/15
41-706 Ruda Śląska 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Gastronomy Przemysław Łatacz 
ul. Gałczyńskiego 2B/15
41-706 Ruda Śląska 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon (wydruk z maila z numerem zamówienia) lub fakturę.

Scroll to Top