Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Pierwszy kontakt/Formularz zwrotu/reklamacji
Skontaktuj się telefonicznie pod numerem +48 515756895, po wstępnym uznaniu reklamacji wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na własny koszt na adres:
Gastronomy Przemysław Łatacz
ul. Gałczyńskiego 2B/15
41-706 Ruda Śląska
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Gastronomy Przemysław Łatacz
ul. Gałczyńskiego 2B/15
41-706 Ruda Śląska
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon (wydruk z maila z numerem zamówienia) lub fakturę.